سبد خرید
0
دسته‌بندی‌ محصولات

خدمات در محل

 خدمات در محل :فروشگاه اینترنتی الکترو ولتا مفتخر است که با همکاری با مجرب ترین نیرو های تعمیرات در تهران به   
مشتریان خود خدمات تعمیرات و نصب و راه اندازی در محل را داراست .

تمام خدمات مورد نیاز برق ساختمان از جمله سیم کشی کلی و جزئی، کابل کشی، برق‌کشی کولر آبی و سایر لوازم خانگی، نصب کلید و پریز، نصب آنتن مرکزی، نصب و تعمیر دوربین مدار بسته، نصب و تعمیر دزدگیر، نصب و تعمیر دزدگیر، نصب و تعمیر هواکش، نصب و تعمیر هود، تعویض فیوز، عیب یابی برق ساختمان و… به طور کامل توسط متخصصین برقکاری الکترو ولتا انجام می‌شود.

قیمت خدمات برقکاری پس از بررسی سرویس مورد نیاز توسط متخصص اعلام می‌گردد. ثبت سفارش در الکترو ولتا کاملا رایگان است و پس از تعیین متخصص، می‌توانید ضمن تماس با ایشان و ارائه اطلاعات کامل در مورد خدمات برقی مورد نیاز، قیمت دقیق را مطلع شوید.

توصیه می‌کنیم خدمات برق ساختمان را به صورت آنلاین سفارش دهید و هزینه آن را از طریق درگاه پرداخت آنلاین به صورت اینترنتی پرداخت کنید. با این روش الکترو ولتا به عنوان یک واسط امن بعد از اتمام سفارش و اطمینان از رضایتمندی شما مبلغ پرداختی شما را به حساب بانکی متخصص برقکاری واریز می‌نماید. 

شما می‌توانید از یک هفته تا ۲۴ ساعت قبل، برای روز و ساعت مورد نظرتان سفارش خدمات برقکاری ساختمان را ثبت کنید.

الکترو ولتا تضمین می‌کند متخصصین حرفه‌ای و آموزش‌دیده برای انجام خدمات برقکاری ساختمان یا سیم کشی ساختمان به محل شما مراجعه نمایند. در صورت عدم رضایت از از کیفیت خدمات، پس از بررسی و کارشناسی مشکلات موجود، یک متخصص دیگر جهت انجام خدمات به محل اعزام می‌گردد یا در صورت عدم رضایت نهایی، قسمتی یا کل هزینه خدمات به مشتری بازگردانده خواهد شد.

 پس از ثبت درخواست شما می بایست تا 24 ساعت کاری صبر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس حاصل فرمایند.