سبد خرید
0
دسته‌بندی‌ محصولات
  • تصاویر
فروشگاه الکترو ولتا

نور میتواند یک محیط آرامش بخش برای شما بسازد یا تمرکز و بهره وری شما را برای انجام کارهایتان افزایش دهد. به طور کلی تجهیزات روشنایی روی خلق و خوی شما تاثیر زیادی می گذارند. نورها زیبایی خاصی به محیط می دهند و ما (گروه صنعتی الکترو ولتا) میخواهیم این جذابیت را به خانه های شما بیاوریم!

درباره فروشگاه الکترو ولتا

گروه صنعتی الکترو ولتا شامل مجموعه فروشگاه های الکتروولتا، شرکت معین برق تهران، شرکت معین برق کانادا و کارخانه نور پاسارگاد تهران می باشد. این مجموعه با بیش از 40 سال تجربه در زمینه تولید، توزیع و فروش تجهیزات و ادوات الکتریکی و الکترونیکی، محصولات برقی و روشنایی به شما عزیزان خدمات ارائه می دهد.

پشتیبانی
مشاوره حرفه ای رایگان
انبار
تنوع محصولات 
رضایت مشتری از الکترو ولتا
رضایت مشتریان
نمره 1 در کیفیت
برترین فروشگاه کالا برقی

 فروشگاه الکترو ولتا توسط آقای علی مختاری تأسیس شد و طی سال ها تلاش مداوم به یکی از مراکز معتبر در صنعت برق تبدیل شده است. از زمان تأسیس مجموعه الکتروولتا تا به امروز، هدف تیم ما همیشه ارتقاء کیفیت خدمات و جلب رضایت مشتریان بوده و خواهد بود.

ویژگی­ های گروه صنعتی الکترو ولتا :

   ·    تنوع کم نظیر در محصولات قابل ارائه

   ·    تامین و توزیع محصولات با کیفیت

   ·    قیمت های رقابتی با سایر تامین کنندگان

   ·    ثبات در تامین و توزیع کالا

   ·    تلاش مستمر در جلب رضایت مشتری

تیم الکترو ولتا

تیم صنعتی الکترو ولتا از افراد متخصص و با تجربه تشکیل شده که با استفاده از آخرین تکنولوژی ها و روش های نوین، خدمات بی نظیری به مشتریان ارائه می دهند. مجموعه الکترو ولتا خرسند است که توانسته بیش از 100 نفر را مشغول به کار کند و در تلاش است که با توسعه و پیشرفت مجموعه، این رقم را بیشتر کند. این تیم در کلیه مراحل مورد نیاز شما، اعم ازتولید، مشاوره و خرید تجهیزات برقی و روشنایی با کیفیت تا ارسال و حتی نصب آن ها در کنارتان خواهد بود.

 

 کافیست از طریق یکی از راه های ارتباطی (شماره 22529453-021، پیام رسان واتساپ و… ) با تیم خدمات مشتری الکترو ولتا در تماس باشید.

برندها

فروشگاه الکترو ولتا با چه برند هایی کار می کند؟

فروشگاه الکترو ولتا کلیه محصولات برند های  LEGRAND (لگراند) فرانسه، SUMMER (زومر) آلمان، GEWISS (گویس) ایتالیا، KEY AUTOMATION (کی اتومیشن) ایتالیا و LED 4M (ال ای دی فورام) را با ضمانت کالا به فروش می رساند. کلیه این محصولات با گارانتی می باشند و امکان بازگشت وجه در صورت بروز مشکل نیز برای مشتریان وجود دارد.

لازم است بدانید که گروه صنعتی الکترو ولتا شعبه مرکزی محصولات برند LED 4M  می باشد.

درباره محصولات ال ای دی 4m

محصولات LED 4M با بهره گیری از بهترین چیپست ، درایور ، هیت سینک و قطعات دیگر و همچنین تاکید بر توانمندی های مبتنی بر تجربیات ارزشمند خود ،  ضامن ایجاد و افزایش مستمر سطح رضایتمندی کیفی مشتریان خود می باشد. همچنین فروشگاه الکتروولتا کلیه محصولات این برند را به مدت 2 تا 5 سال گارانتی می کند.

برند LED 4M   با پیش بینی فراگیری 90 درصدی استفاده از انرژی های پاک در دنیا تمامی محصولات وارداتی را با تاییدیه های CE و ROHS و کلیه تولیدات داخلی خود را با تاییدیه و نشان استاندارد ایران عرضه کرده و با ثبت این برند در کشور آلمان و کانادا تمامی مجوزها و تائیدیه های فنی لازم جهت صدور محصولات باکیفیت خود به بازار اتحادیه اروپا را دارا می باشد .

خرید آنلاین از فروشگاه الکترو ولتا
خرید در هر زمان و هر جا
تحویل کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
برگشت وجه در الکترو ولتا
امکان بازگشت کالا طی 14 روز
تعهد و ضمانت
ضمانت اصالت کالا

درباره سایت الکترو ولتا

فروشگاه الکترو ولتا از سال 1390 برای اینکه شما عزیزان راحت تر بتوانید از کالاها دیدن کنید و خرید های خود را بدون معطلی انجام دهید، اقدام به ایجاد این سایت نمود. شما از طریق سایت الکترو ولتا میتوانید به سرعت از آخرین قیمت ها و تخفیفات محصولات مطلع شوید و همچنین بدون دغدغه های خرید حضوری، خرید خود را از سایت انجام دهید.

در صورت بروز هرگونه سوالی میتوانید با شماره 22529453 -021 تماس بگیرید.