سبد خرید
0
دسته‌بندی‌ محصولات

راهنمای خرید بهترین هواکش های خانگی

انواع قیمت هواکش خانگی

تهویه هوا فرآیندی است که در آن هوای آلوده از اتاق خارج می شود و هوای تازه وارد محیط می شود. این موضوع یک مکانیسم ضروری است زیرا هوا دائما در حال آلوده شدن است. سیستم تهویه در حال حاضر یکی از معیارهای کلیدی است که در طراحی ساختمان های مسکونی و تجاری باید مورد توجه قرار گیرد.

چرا باید از هواکش استفاده کنیم؟

استفاده از سیستم تهویه مناسب، تضمین کننده تامین دائمی کیفیت هوای مکان های سرپوشیده است. اگر این فرآیند اتفاق نیوفتد، سطح دی اکسید کربن و بخار در فضا افزایش می‌یابد. دی اکسید کربن نه تنها در اثر تنفس افراد ایجاد می شود، بلکه در اثر استفاده از اجاق گازها، شومینه ها و کوره ها نیز ایجاد می شود و در صورت نبود یک فن تهویه هوا مناسب، احتمال وقوع آتش سوزی بسیار بالا می رود.

اگر پنجره‌ها و آینه‌های خانه دائماً با بخار پوشانده می‌شوند و آب روی آن‌ها جمع می‌شود، این اغلب نشانه‌ای از بخار آب بیش از حد در هوا است. بخار آب بیش از حد ممکن است منجر به رطوبت دیوارها شود که به تشکیل قارچ یا کپک کمک می کند.  

با توجه به خطراتی که ممکن است در صورت تهویه نادرست رخ دهد، اطمینان از گردش هوای تازه به صورت مداوم یک مسئله بسیار مهم است. نصب یک هواکش خوب و پرقدرت در فضای بسته و مرطوب، به شما این امکان را می دهد که از هوای تازه و بدون بوهای ناخوشایند لذت ببرید.

برترین شرکت های تولید کننده هواکش

بنا بر توضیحات بالا مشخص است که چقدر انتخاب یک سیستم تهویه هوا با کیفیت و استاندارد برای یک مکان ضروری است. به همین دلیل در ادامه مطلب، مستقیم به سراغ  معرفی 4 برند برتر بازار در زمینه تولید انواع تجهیزات تهویه هوا می رویم تا این انتخاب را برای شما ساده تر کنیم.

هواکش خزرفن

از سال 1363 شرکت صنایع الکتروموتور ایران، در تولید انواع تجهیزات تهویه هوا فعالیت دارد. هواکش خزرفن یکی از پرفروش ترین های بازار ایران است که رضایت اکثریت مشتریان را جلب نموده. قیمت فن های تهویه هوای خزرفن به نسبت کارایی آن ها، بسیار مناسب است.

هواکش های صنعتی، آلکاتل، مکانیکی، خانگی، سقفی و… از انواع سیستم های تهویه خزرفن هستند. هرکدام از این ها کاربرد خاص خود را دارند و شما پیش از خرید، باید نسبتا به کارایی آن ها اطلاعات کافی داشته باشید.

هواکش فلزی خزرفن

هواکش دمنده

شرکت دمنده به عنوان یکی از برندهای برتر ایرانی در زمینه تولید انواع فن های تهویه هوا است که از سال 1346 در این زمینه فعالیت می کند. این شرکت به گفته خود، 450 نوع محصول دارد و سیستم های تهویه هوا خانگی، صنعتی و تاسیساتی آن، جز پرطرفدار ترین محصولاتش می باشد. یکی از افتخارات مهم برند دمنده این است که تنها آن ها توانسته اند جت فن های ضد حریق پارکینگی را در ایران بسازند.

باتوجه به تنوع بالای فن های دمنده، اکثر مشتریان برای خرید دچار سردرگمی می شوند; بنابراین حتما از اینکه فضای شما به چه سیستم تهویه هوایی نیاز دارد مطلع شوید و بعد راجعه به خرید آن تصمیم بگیرید. قیمت هواکش دمنده بسته به توان و اندازه آن ها متفاوت است و برای استعلام قیمت باید با فروشگاه های معتبر تماس بگیرید.

هواکش خانگی دمنده

هواکش سارگاتی

یکی از ویژگی هایی که یک فن تهویه خانگی میتواند داشته باشد، بی صدا بودن آن است. هواکش سارگاتی با داشتن این ویژگی، جز پرفروش ترین فن های تهویه هوا برای منازل است. اگر شما فردی حساس به صدا هستید و قصد خرید یک فن مناسب برای حمام، دستشویی یا حتی آشپزخانه منزل خود را دارید، حتما خرید هواکش سارگاتی را جز گزینه های خود قرار دهید.

این محصول نسبتا کوچک است و ابعاد آن معمولا 15*15 می باشد، به این صورت فضای بسیاری کمی را اشغال می کند اما قدرت مکش آن همچنان بسیار عالی است. این کالا ساخت کشور ایتالیا می باشد و طراحی ساده و شیکی دارد. تمام این ویژگی ها باعث شده تا فن تهویه هوا سارگاتی محبوبیت زیادی در بین مشتریان برای مصارف خانگی به دست آورد.

هواکش بی صدا سارگاتی

هواکش KDK (کادکا)

هواکش بی صدا kdk ساخت کشور ژاپن می باشد، این شرکت در سال 1909 تاسیس شد. کادکا به عنوان یک شرکت معتبر، محصولات هواکش خود را به بازارهای جهانی صادر کرده و دارای نمایندگان فعال در سراسر دنیا است. شرکت  kdk با تیم مجرب و با تجربه خود، هواکش های بی‌صدا و با کیفیتی را تولید می‌کند. این برند با محصولات با کیفیتی که تماماً دارای موتورهای ساخت ژاپن هستند، توانسته است طی سال‌ها فعالیت به شهرت دست یابد.

هواکش بی صدا kdk

برای مشاهده بهترین هواکش های خانگی، به دسته بندی هواکش و تهویه مراجعه نمایید.

هنگام خرید هواکش باید به چه نکاتی توجه کرد؟

زمانی که به بهبود کیفیت هوای فضاهای داخلی فکر می‌کنیم، اهمیت سیستم تهویه هوا به چشم می‌آید. این عوامل در حفظ کیفیت هوا و ارتقاء راحتی افراد در محیط‌های سربسته نقش دارند. از این رو، بهتر است بدانید در خرید هواکش و فن تهویه هوا به چه نکاتی باید توجه کنید؟ در این اینجا، به بررسی این مسائل خواهیم پرداخت.

مصرف انرژی

به یاد داشته باشید که تجهیزات تهویه هوا در هر مکانی، باید در اکثر ساعات شبانه روزو گاها 24 ساعت (بسته به نیاز محیط) روشن باشد. بنابراین باید به میزان مصرف انرژی آن ها نیز، توجه نمایید; هرکدام که کمترین مصرف انرژی را داشته باشد، مقرون به صرفه تر خواهد بود و برای مدت طولانی ‌با خیال راحت میتوانید از آن استفاده کنید.

انتخاب مدل و ظاهر مناسب

مدل و ظاهر این تجهیزات تهویه هوا باید با استایل و طراحی داخلی فضای شما همخوانی داشته باشد. این امر به ارتقاء زیبایی آن مکان کمک می‌کند.

توان و کارایی بالا

باید یک هواکش با قدرت مکش بالا خریداری کنید تا بتواند هوای آلوده را به صورت کامل بکشد و تصفیه کند. برای انتخاب هواکش مناسب، باید نیازهای تهویه هوای فضایی که میخواهید را به دقت ارزیابی کرده و دستگاهی با توانایی مناسب انتخاب کنید.

به عنوان مثال برای یک انبار سیستم تهویه با قدرت بیشتری نیاز است تا یک سرویس بهداشتی کوچک، به این صورت قیمت فن تهویه ای که می خرید نیز تغییر میکند. 

خرید هواکش خانگی

صدای دستگاه

هنگام خرید هواکش های خانگی یا صنعتی به این نکته توجه کنید که صدای آن در زمانی که کار میکند چقدر بلند است. در سیستم های تهویه صنعتی به دلیل مکش بالا، طبیعی است که صدای آن کمی بلند باشد اما اگر برای مکان های کوچکتر میخواهید یک فن تهویه بخرید بهتر است یک مدلی که بی صدا و یا با صدای بسیار کم انتخاب نمایید تا فرآیند تهویه هوا برای شما آزار دهنده نشود.

سیستم فیلتراسیون

در انتخاب هواکش ها، باید به سیستم فیلتراسیون آن‌ها نیز توجه کرد. فیلتراسیون کیفیت هوا را بهبود می‌بخشد و از ورود ذرات مضر به فضا جلوگیری می‌کند. بنابراین باید به کیفیت فیلتراسیون هواکش و توانایی آن در حذف ذرات مضر از هوا توجه ویژه نمایید.

قیمت محصول

قیمت فن های تهویه هوا نیز از مواردی است که باید در نظر داشته باشید. بر اساس بودجه خود، دستگاهی را انتخاب کنید که بهترین ترکیبی از ویژگی‌ها و قیمت را داشته باشد.

تمام مواردی که تا به حال گفته شد، در قیمت هواکش تاثیر مستقیم دارد. اما به یاد داشته باشید که شما باید با توجه به نیاز مکان خود اقدام به خرید هواکش کنید.

 به عنوان مثال هواکش حمام ساعات طولانی روشن نمی ماند و صرفا تا زمانی که رطوبت آن مکان از بین برود کار می کند. در نتیجه نیاز نیست در هنگام خرید آن به میزان انرژی که مصرف می کند خیلی سخت بگیرید زیرا همانطور که گفته شد زمان کمی روشن خواهد ماند.

گارانتی و ضمانت کالا

در آخر باید بگوییم که حتما هواکش و کلا دستگاه های تهویه هوا را از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید تا از اصالت کالا مطمئن باشید. همچنین محصولی با گارانتی خریداری نمایید تا در صورت که هواکش مشکلی پیدا کرد و نیاز به تعمیر داشت دیگر دغدغه خرید مجدد هواکش را نداشته باشید و صرفا کالا را به فروشگاه بازگردانید تا آن مسئله را حل نمایند.

هواکش خانگی بی صدا

خرید انواع تجهیزات تهویه هوا نیاز به دقت و شناخت نیازهای فضا دارد. با رعایت موارد فوق، می‌توانید دستگاهی انتخاب کنید که بهترین تأثیر را بر کیفیت هوا و سلامتی شما داشته باشد.

در نهایت، همیشه می‌توانید با متخصصان این حوزه مشورت کنید. نظرات آن‌ها و تجربیاتشان می‌تواند به شما در انتخاب بهترین سیستم تهویه کمک کند.

فروشگاه الکترو ولتا به عنوان نماینده برندهای معتبر تولیدکننده هواکش سارگاتی، دمنده، خزرفن و کادکا، آماده است تا به شما در این زمینه مشاوره بدهد. همچنین برای اطلاع از قیمت هواکش های باکیفیت بازار با ما در تماس باشید.


اگر سوالی راجع به سیستم های تهویه داشتید با شماره 22529453 -021 تماس بگیرید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید