سبد خرید
0
دسته‌بندی‌ محصولات

معرفی 4 مدل ریسه ال ای دی از بهترین های بازار

ریسه ال ای دی 4m

ریسه ال ای دی یک راه راحت، مقرون به صرفه و سازگار با محیط زیست برای روشن کردن خانه یا محل کار شماست. لامپ های ال ای دی یکی از کارآمدترین منابع روشنایی در بازار هستند که طول عمری حدود 50000 ساعت (معادل شش سال استفاده مداوم) دارد. با استفاده ازریسه ال ای دی، می توانید با توجه به نیاز خودت و کاربرد هر فضایی، نورپردازی زیبایی برای آن ایجاد کرد. در این مقاله به بررسی انواع ریسه ال ای دی، عوامل تاثیر گذار روی قیمت ریسه های ال ای دی، طریقه نصب ریسه ال ای دی و موارد این چنینی میپردازیم.

ریسه ال ای دی چیست؟

اگر می خواهید طیف وسیعی از یک مکان را روشن کنید و یا به صورت یک ردی از نور، در فضای خود نور و زیبایی ایجاد کنید، مناسب ترین گزینه استفاده از ریسه های ال ای دی باکیفیت است. در واقع ریسه ال ای دی شامل نوارهایی از مدار انعطاف پذیر است که روی آن تعداد زیادی لامپ ال ای دی (LED) بسیار کوچک است.

یکی از ویژگی های کاربردی ریسه های ال ای دی این است که آن ها طیف رنگی بسیار متنوعی دارند و به این صورت میتوانید به راحتی انواع افکت های نور در سطوح مختلف را با این ریسه ها ایجاد نمایید و خانه، فروشگاه و هرمکانی که دارید را با این نور پردازی جذاب تر کنید.

نورپردازی با ریسه ال ای دی

انواع مدل های ریسه ال ای دی

نورپردازی با انواع ریسه های ال ای دی امروزه بسیار پرطرفدار شده است. ما در ادامه میخواهیم انواع پرفروش آن ها را به همراه کاربردشان به شما معرفی نماییم.

ریسه فلکسی

اگر میخواهید یک ریسه ال ای دی با پخش نور یکنواخت و عالی داشته باشید، پیشنهاد فروشگاه الکترو ولتا به شما ریسه فلکسی می باشد. این ریسه اصلا به صورت نقطه ای نور را منتشر نمی کند و به همین دلیل روشنایی آن چشم ها را آزار نمی دهد. همچنین این ریسه مقاومت و ماندگاری بالایی دارد و همین دلایل موجب شده تا گزینه بسیار مناسبی برای ساخت تابلو های تبلیغاتی باشد.

با توجه به این ویژگی های گفته شده، قیمت ریسه نئون فلکسی نسبت به سایر ریسه ها بیشتر می باشد; مشخص است که این مسئله کاملا بخاطر کیفیت این محصول است. شما میتوانید از طریق فروشگاه اینترنتی الکترو ولتا ریسه فلکسی خود را از معتبرترین تولید کننده بازار ایران (LED 4M) در هر رنگ دلخواه، خریداری نمایید. 

ریسه فلکسی 4m

لازم به ذکر است که کلیه ریسه های ال ای دی برند LED 4M دارای 2 سال گارانتی هستند.

ریسه شلنگی

ریسه شلنگی از گذشته مورد توجه بوده است اما امروزه به دلیل مصرف بالای برق در ریسه های شلنگی قدیمی، مشتریان به خرید ریسه شلنگی اس ام دی (SMD) روی آورده اند.

این ریسه رنگ های متنوعی دارد و به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارد، می توانید آن را دور ستون یا درختان در ویلاها بکشید و یا در سطحی (منحنی یا صاف) قرار دهید و با روشنایی آن زیبایی خاصی به فضا بدهید.

 

ریسه فور ام

ریسه ال ای دی نواری

این نوع ریسه ها بسیار باریک هستند و چیپ های ریز به کار رفته در آن ها ال ای دی (LED) یا اس ام دی (SMD) می باشد  که خود این ویژگی باعث کاهش مصرف انرژی و افزایش طول عمر ریسه می شود. برخی از مدل های ریسه های ال ای دی نواری قابلیت برش در اندازه های مختلف را دارند، پس هنگام خرید به این موضوع توجه کنید.

این مدل ریسه ها را میتوان برای زیباتر کردن هر فضایی استفاده کرد. به عنوان مثال شما میتوانید در قفسه های کابینت و کمد، پشت آینه، نمای ساختمان ، فضا های پنهان در سقف خانه و … ریسه های ال ای دی نواری قرار دهید و به آن مکان جذابیت بیشتری ببخشید.

ریسه مولتی کالر 4m

 ریسه هفت رنگ یا مولتی کالر

این نوع ریسه ها دارای چیپ های ال ای دی (LED) قابل تنظیم در سه رنگ اصلی، قرمز، سبز و آبی هستند. با ترکیب این رنگ‌ها، می‌توان رنگهای مختلف دیگری را در ریسه ال ای دی تولید کرد. ریسه های RGB معمولاً برای نورپردازی در فضاهای داخلی و خارجی استفاده می‌شوند و به وسیله ریموت های خود کنترل می‌شوند تا بتوانید رنگ ریسه و حالت نور را تغییر دهید.

 

این نوع ریسه های ال ای دی تنها چند نمونه از انواع مختلفی هستند که در بازار موجود اند. شما با توجه به نیازهای خود، می‌توانید هرکدام را انتخاب کنید.

برای بررسی کلیه ریسه های برند LED 4M و قیمت آن ها به دسته بندی ریسه 4m مراجعه نمایید.

ریسه ال ای دی با قابلیت برش
ریسه ال ای دی فور ام مدل اروند
ریسه ال ای دی فور ام مدل اروند

نصب ریسه ال ای دی 

نصب کردن انواع ریسه ال ای دی، ساده است و در اکثر مواقع اگر کمی دانش راجع به برق و وسایل برقی داشته باشید، میتوانید خودتان این کار را انجام دهید.

پس از خرید هر اندازه ریسه ای که نیاز دارید، چسب پشت آن را جدا نمایید و بر روی سطح مورد نظرتان متصل کنید. همچنین برخی از انواع ریسه های ال ای دی را میتوانید به اندازه های مختلفی که میخواهید برش دهید.

همانطور که گفته شد ریسه های ال ای دی انعطاف پذیر هستند و به راحتی میتوانید  آن ها را بر روی انواع سطوح، به عنوان مثال موج دار، منحنی و به طور کلی ناهموار، با جدا کردن لایه چسبی پشت ریسه، به راحتی نصب کرد.

ریسه ال ای دی 4m

نکاتی که پیش از خرید ریسه ال ای دی باید بدانید!

 دمای رنگ نور ریسه

حتما در نظر داشته باشید که برای چه محیطی میخواهید ریسه بخرید و با توجه به آن، رنگ نور ریسه را انتخاب نمایید. رنگ سفید سرد برای کار کردن در طول روز مفید است و نور زرد اکثرا برای آرامش و خواب استفاده می شود. اصطلاحا به رنگ نور، دمای رنگ نیز می گویند و برحسب کلوین اندازه گیری می شود.

طول ریسه ال ای دی

طول ریسه مورد نیاز خود را اندازه گیری کنید و تراکم چیپ های LED را در هر متر بر اساس سطح روشنایی مد نظرتان انتخاب کنید. شما ریسه ها را به صورت توپی خریداری می کنید اما در بعضی از این ریسه میتوانید آن را به اندازه دلخواه خود، پس از خرید برش دهید. البته برای اینکار نیاز هست از یک فرد با تجربه کمک بگیرید.

نکته: اگر نمیدانید چه اندازه ای از ریسه برای روشنایی فضای شما لازم است، کافیست با شماره 22529453-021 تماس بگیرید و از راهنمایی کارشناسان فروشگاه الکترو ولتا بهره مند شوید.

ریموت کنترل

اگر میخواهید ریسه ال ای دی خود را در فضایی نصب کنید که دسترسی به آن مشکل است، بهتر است ریسه ای بخرید که ریموت کنترل داشته باشد. اینگونه شما به راحتی میتوانید رنگ نورها، حالت پخش نور(چشمک زن یا معمولی) و خاموش و روشن کردن ریسه را به راحتی از راه دور تنظیم کنید.

برای خرید ریسه led ریموت دار به دسته بندی ریسه ها مراجعه نمایید.

نوع ریسه

تا به حال راجع به انواع ریسه های ال ای دی و کاربرد آن ها صحبت کرده ایم. در اینجا میخواهیم به بررسی یک ویژگی خاص در این ریسه ها بپردازیم که آن ضد آب بودن آن هاست. ریسه های ضد آب یا ریسه های آی پی دار ( که روی آن ها نوشته می شود مثلا  IP67) در برابر آب و گرد و غبار مقاومت بسیار بالایی دارند.

اگر شما میخواهید ریسه های خود را در فضایی مانند حمام‌ها یا استخرها قرار دهید که آب در آن جریان دارد یا بسیار مرطوب هستند، باید برای جلوگیری از خطر برق گرفتگی یا هر خسارت دیگری، از ریسه IP دار  استفاده کنید. این ریسه ها ایمنی بالاتری دارند.

ریسه تزئینی 4m

خرید ریسه ال ای دی از معتبر ترین برند بازار 

اگر میخواهید یک ریسه led باکیفیت بخرید و برند های معتبر بازار را نمیشناسید، بهتر است شما را با برند led 4m که در بازار آن را با نام فورام (4m) می شناسند، آشنا سازیم. محصولات این برند از مرغوب ترین مواد اولیه ساخته شده اند و دارای 2 سال گارانتی می باشند.

در صورتی که شما ریسه 4m را از فروشگاه الکترو ولتا خریداری نمایید نه تنها قیمت آن به نسبت تمام فروشگاه های دیگر برایتان مناسب تر می شود، بلکه اگر مشکلی برای این محصول پیش آمد، شما با یک تماس و ارسال بسته و یا مراجعه حضوری میتوانید به راحتی از گارانتی محصول استفاده نموده و آن را تعویض یا تعمیر نمایید.

برای خرید آنلاین هر نوع ریسه ال ای دی، کافیست وارد دسته بندی ریسه در سایت الکترو ولتا شوید و رنگ و اندازه مورد نظرتان را انتخاب نمایید و پس از بررسی تیم الکترو ولتا و تایید ارسال کالا، هزینه آن را بپردازید.

در صورت بروز هرگونه سوال راجع به ریسه ال ای دی با شماره 22529453-021 تماس بگیرید.

کلام آخر

ریسه های ال ای دی با انعطاف پذیری و کارایی بی نظیر خود، صنعت برق و روشنایی را متحول کرده اند. شما چه بخواهید تغییری در دکور و زیبایی منزل خود ایجاد کنید و یا یک تابلو تبلیغاتی در محل کار خود نصب کنید، انواع ریسه های ال ای دی (ریسه شلنگی، ریسه هفت رنگ، ریسه ic دار، ریسه rgb و…) به کمک شما می آیند.

 

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید